ماموران پلیس از دستگیری فرد کلاهبرداری که با نشر آگهی جعلی مبني بر فروش طوطي سخنگو پول به جیب میزد ،خبر دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از شیراز؛ رئيس پليس "فتا" استان فارس گفت: در طول چند روز گذشته تعدادی از همشهریان به پلیس "فتا" استان مراجعه و بیان كردند؛ در سایت های تبلیغاتی با یک آگهی مواجه شدند که در آن از فروش طوطی سخنگو با قیمت ارزان خبر داده بود.

سرهنگ "سیدموسی حسینی" ادامه داد: پس از تماس افراد با فروشنده، وی درخواست واریز نصف مبلغ واقعی از خریداران را می كرده که با توجه به ارزانی مبلغ اعلامی و تطمیع خریداران، تعداد 14 نفر به خواسته وی تن داده و مبلغ را به حساب متهم واریز می كنند.

وي افزود: متهم پس از دریافت مبالغ واریزی دیگر به تلفن های مشتریان مالباخته پاسخ نداده و شماره آن ها را به بلک لیست گوشی خود انتقال می داده است.
رئيس پليس "فتا" استان فارس اظهار كرد: مالباختگان پس از تشکیل پرونده و ارایه دستور قضایی به این پلیس مراجعه كردند که با توجه به افزایش تعداد شاکیان پرونده بلافاصله تیمی از متخصصان تشکیل و پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت که متهم ظرف 24 ساعت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به این پلیس انتقال داده شد.

سرهنگ "حسینی" بیان كرد: متهم در ابتدا نسبت به بزه انتسابی ابراز بی اطلاعی كرد که پس از دیدن مستندات و ادله دیجیتال لب به سخن گشود و بیان کرد در حال پرسه زدن در سایت های فروش کالا و کاربر محور بودم که ناگهان فکری ذهنم را مشغول کرد به طوری که تمام شب را در حال برنامه ریزی و نحوه پیاده کردن آن بودم و در نهایت تصمیم گرفتم با تلفن و حساب جعلی آگهی را در چندین سایت فروش اجناس و کالا درج كنم.

وي از شهروندان درخواست كرد؛ در خرید های خود از سایت های کاربرمحور فروش اجناس دقت كنند و تا رویت نکردن کامل کالای مورد نظر از واریز پول به حساب فروشنده جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.