مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: تاکنون سرمایه گذارانی از 10 کشور خارجی در شهرک های صنعتی این استان اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از قزوین ؛عبدالقهار ناصحی افزود: ترکیه، کانادا،لهستان، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی، پاکستان، ایتالیا، اردن و هندوستان کشورهایی هستند که فعالان اقتصادی آنها در شهرک های صنعتی استان قزوین سرمایه گذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی که با مشارکت خارجی ها راه اندازی شده اند در شهرک های صنعتی کاسپین، لیا و حیدریه مستقرند، یادآور شد: تاکنون در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان 70 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: این میزان سرمایه گذاری منجر به اشتغال زایی برای یکهزار نفر شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون 14 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین در زمینه تولید مواد اولیه داورهای شیمیایی، پیستون خودرو، کولر گازی، اجزای موتورسیکلت، گازهای سردکننده، دستمال کاغذی و پوشک، درب و کابیت چوبی، پارچه و پرده و تمسه خودرو با سرمایه گذاری خارجی مشغول به فعالیت هستند.

استان قزوین دارای 12 شهرک و ناحیه صنعتی است که از این میان هفت شهرک و دو ناحیه فعال و سایر در دست ساخت و واگذاری به سرمایه گذاران ایجاد واحدهای تولیدی است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.