در جلسه امروز کمیسیون شوراها؛

ابهام برگزاری الکترونیک انتخابات رفع شد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ابهام‌های موجود در برگزاری الکترونیک انتخابات در جلسه امروز این کمیسیون رفع شد.

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح مصوبات امروز این کمیسیون اظهار داشت: چند طرح در دستور کار جلسه امروز کمیسیون مطرح بود که بررسی شد.

زارع زاده مهریزی در ادامه افزود: یکی از این طرحها، مسئله قانون انتخابات و الکترونیکی برگزار شدن آن بود که بعد از رفع ابهام موجود دوباره به شورای نگهبان ارجاع داده شد.

وی درباره رفع ابهام قانون انتخابات اظهار داشت: ابهام موجود در مورد الکترونیکی برگزار شدن انتخابات و الکترونیکی شدن تعرفه‌های آن بود که آیا این کارت‌ها به صورت تعرفه به حساب آید یا خیر که قرار شد به صورت تعرفه و کارت حساب شود.

زارع زاده مهریزی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با وجود کارت‌ها تعرفه‌های کاغذی هم وجود خواهد داشت، اظهار داشت: تعرفه‌های کاغذی در انتخابات وجود دارد و کاربرد کارت‌ها فقط برای آن است که کد روی این کارت‌ها با کد روی تعرفه‌های کاغذی تطبیق داشته باشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار