فارس؛

بیانیه استاندار فارس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام

این بیانیه در حالی منتشر شد که انتقاد استاندار فارس درباره زمان تشییع واکنش هایی را در پی داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمدعلی افشانی در بیانیه خود با اشاره به این‌که مردم فهیم و شهیدپرور فارس میزبان نزدیک به 100 شهید از خود رهیده و به خدا پیوسته هستند، آورده است: شهدا ندای امام و مقتدای خویش را لبیک گفتند و انسان‌هایی بودند که گفتارشان و کردارشان یکی و عملشان بیانگر ایمانشان بود.
 
استاندار فارس در ادامه بیانیه خود اضافه کرده است: شهیدان رفتند تا دیگران بمانند و خود را فدا کردند تا حقیقت را تضمین کنند و آنان قهرمانان پیشتاز میدان‌های نبرد بودند که تمام هستی خویش را برای عزت و آزادی ملت ایران بخشیدند.
 
افشانی در این بیانیه مردم این سرزمین وامدار و مدیون شهیدان برشمرده و از عموم مردم این استان دعوت کرده است که برای پاسداشت حرمت این شهیدان قهرمان و مظلوم در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک آنان هرچه باشکوه‌تر شرکت کنند.
 
پیش‌ از این استاندار فارس طی نامه‌ای که در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد، از سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین خواسته بود زمان تشییع این شهدا در استان فارس به تعویق بیافتد.
 
افشانی دلیل این خواسته خود را اهل استان فارس نبودن این شهدا و بهره‌برداری سیاسی نامزدهای انتخاباتی از مراسم تشییع برشمرده بود.

این نامه موجب واکنش هایی بویژه واکنش سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در مراسم دیروز استقبال  از پیکر 92 شهید دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه شد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: استاندار ، فارس ، تشییع ، شهدا ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۲ دی ۱۳۹۴
درود بر مردم غیور و غیرتمند استان فارس که اینچنین عاشقانه پیکر شهدا را در اغوش گرفتند ، امروز نشان دادند که تشییع شهدا نه نیاز به دعوت دارد و مخالفت و ممانعت مسولین دولتی در حضور آنان تاثیری دارد .