فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" استان گفت: پاسخگويي به شهروندان، زمينه‌ساز مشاركت‌هاي مردمي در تحقق امنيت اجتماعي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" در حاشيه ديدار مردمي مسئولان انتظامي شهرستان "جهرم" در مصلاي نماز جمعه، تعامل پليس با مردم را امري ضروري و انكارناپذير دانست و اظهار كرد: اين تعامل بايد هدفمند و سازنده و در مسير ارائه خدمت شايسته به مردم و تامين آسايش و آرامش آنان باشد.
وي با بيان اينكه خدمت به مردم و برقراري نظم و امنيت و آرامش، فلسفه وجودي پليس در جامعه است، تاكيد كرد: قطعاً ايجاد امنيت و آرامش جز با تعامل و همكاري مردم و ساير سازمان‌ها و نهادها امكان ‌پذير نخواهد بود.
فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" توجه به حقوق شهروندي را مهمترين مولفه پليس جامعه‌محور عنوان كرد و افزود: با ارائه خدمات بي‌منت و خالصانه، مي‌توان اعتماد عمومي را جلب و زمينه‌هاي همكاري مردم را در اجراي طرح‌هاي مشاركتي فراهم کرد.
سرهنگ "انصاري" تصريح كرد: پاسخگويي و رسيدگي به مسائل و مشكلات انتظامي شهروندان، زمينه‌ساز مشاركت‌هاي مردمي در تحقق امنيت اجتماعي است.
در ديدار فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با مردم، ‌معاونان و روساي پليس هاي تخصصي نيز حضور داشتند و پاسخگوي مسائل و مشكلات انتظامي شهروندان بودند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.