اعضای یک باندسراسری جعل اسنادومهردستگاههای دولتی وخصوصی درشهرستان مهاباد به همت مأموران نیروی انتظامی شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به نقل ازفرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ، افراد این شبکه که دو مرد 25 و30 ساله بودند با برنامه ریزی ، از قبل مهر و سربرگ ادارات مختلف دولتی و غیردولتی را با شگرد خاصی جستجو و اسناد ادارات مختلف را با آن ، جعل می کردند.

سرهنگ بابانژاداضافه کرد:مأموران انتظامی این شهرستان موفق شدندپس ازدستگیری این افراد،در بازرسی ازمنزل ورایانه شخصی آنان،اسنادومهرهای جعل شده وزارتخانه ها،دستگاههای دولتی و خصوصی،مراکز دانشگاهی و هویت های جعلی افراد را کشف و ضبط کنند.

وی افزود:در بازرسی های صورت گرفته بیش از صد سندکشف شد.

این اسنادجعلی شامل مدارک تحصیلی مقطع متوسطه،مدارک دانشگاهی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای پیام نور و سماء،دانشگاه علوم پزشکی،سازمان انرژی اتمی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و شناسنامه،اسناد مالی و اداری تعزیرات حکومتی،بازپرسی دادگاه عمومی و انقلاب،سازمان فنی و حرفه ای،شهرداری وکمیته امداد امام خمینی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد افزود:در این اوراق جعلی، سندهایی برای افراد حقیقی و حقوقی صادر شده که متعلق به شهرستانهایی از استانهای آذربایجانغربی و شرقی و دیگر شهرستانهای کشور بوده است.

این افراد همچنین اوراقی از احکام دادگاه انقلاب و نهادهای امنیتی دیگر را هم برای افرادی که قصد دریافت اقامت درکشورهای اروپایی را داشتند،جعل می کردند.

بگفته فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،از اعضای این باند همچنین یک دستگاه رایانه خانگی،یک دستگاه چاپگر رنگی،چند حلقه لوح فشرده و دیگروسایل مورد نیاز جعل اسناد کشف و ضبط شده است.

انتهاتی پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.