مربی سابق تراکتورسازی گفت: ملی پوشان امید با وجود مشکلات جزو بهترین تیم های این تورنمنت هستند و امید می رود که شانس کسب سهمیه داشته باشند.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تیم ملی فوتبال امید در بازی نخست با سوریه در مرحله انتخابی المپیک اظهار کرد: باید عنوان کنم که پس از این همه کش و قوس بالاخره تیم ملی با حمایتهای فدراسیون و کمیته ملی المپیک به این مسابقات اعزام شد و امروز شاهد نخستین بازی این تیم هستیم .

وی در ادامه افزود: به نظر من بازی نخست برای تیم ملی جزو مهمترین بازی ها است، زیرا بازی اول اگر با موفقیت پشت سر گذاشته شود می توان به آینده امیدوار بود . درواقع با مرحله به مرحله راه رفتن می توان پله ها را با موفقیت پشت سر گذاشت .

محمودی اضافه کرد: در واقع ما بهترین بازیکنان لیگ را در تیم ملی درایم که هرکدام ستاره تیمهای خودشان هستند و من امیدوارم که پس از 40 سال طلسم راه نیافتن به المپیک شکسته شود که هم پتانسیل کسب سهمیه را داریم و راهیابی از مرحله گروهی به حذفی کار دشوار و دور از انتظاری نیست .

مربی سابق تراکتورسازی با اشاره به سختی حریفان در این تورنمنت گفت: ما حریفان سنتی خودمان را در مسابقه داریم که می توان به ژاپن، کره جنوبی ، استرالیا ، کره جنوبی وعربستان اشاره کرد  که البته می توان با ارایه بازی های خوب این تیمهارا پشت سر گذاشت . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار