مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا تیم از لحاظ تمرین و جذب بازیکن در شرایط قابل قبولی قرار گیرد.

اخبار باشگاه استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را جذب تا آبی‌پوشان در ادامه مسابقات با مشکلی مواجه نباشد، از طرفی دیگر استقلالی‌ها با انجام تمرینات منظم در صدد هستند تا از هر لحاظ به آمادگی‌های لازم برسند.
 
*مگویان به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود

با توجه به اینکه مگویان و پروپیچ بازیکنان خارجی تیم برای برگزاری مراسم سال نو میلادی به زادگاه‌های خود رفته بودند از همین رو این بازیکنان باید هر چه زودتر در تمرینات تیم حاضر شوند، سپرو پروپیچ که طی‌ روزهای گذشته به ترکیب تیم اضافه شد و در حال حاضر قرار است  مگویان نیز امشب به تهران برسد تا از فردا در تمرینات تیم شرکت کند، البته شنیده می‌شود که این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ناراضی است و حتی از تیم دیگر نیز پیشنهاد دارد.

بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا مگویان برای حضور در تمرینات تیم به ایران می‌آید و یا اینکه در نظر دارد تکلیف خود را با مسئولان باشگاه استقلال روشن کند.
 
*بازیکن برزیلی در تیررس استقلالی‌ها

در تمرین نوبت صبح امروز آبی‌پوشان حضور یک مدیر برنامه برزیلی به گوش می‌رسد که گفته می‌شود وی مدیر برنامه یک بازیکن برزیلی به نام دنیل 32 ساله است که در پست هافبک بازی می‌کند. 
سی‌دی فیلم این بازیکن نیز به دست مظلومی رسیده و سرمربی آبی‌پوشان از بازی این بازیکن برزیلی که در سوپر لیگ برزیل هم بازی کرده و حتی برترین خارجی لیگ تونس نیز شده رضایت کامل دارد، بنابراین باید منتظر ماند تا ببنیم آیا این بازیکن می‌تواند به استقلال ورود کند یا خیر چرا که مسئولان استقلال از جذب بازیکنان خارجی رضایت چندان ندارند، نمونه‌اش همانند ریوالدو که او نیز بازیکن برزیلی بود اما این بازیکن نتوانست مهره خوبی برای آبی‌پوشان باشد و از تیم جدا شد.
 
*پدیده لیگ سوئد همچنان در تمرینات آبی‌پوشان

ماهان بغدادی بازیکن 20 ساله لیگ سوئد نیز همچنان با بازیکنان آبی‌پوش تمرینات خود را دنبال می‌کند تا از این رو قابلیت‌های خود را برای مسئولان استقلال به نمایش بگذارد تا در صورت تایید برای این تیم به میدان برود.
 
*ناراحتی مظلومی از صدور رضایت‌نامه شعبانلو

پرویز مظلومی سرمربی آبی‌پوشان از صدور رضایت‌نامه یکی از بازیکنان خود به نام شعبانلو ناراحت است و وی از پیوستن این بازیکن به تیم صبا رضایت ندارد و به نظر می‌رسد این سرمربی دوست ندارد مهره‌های جوان خود را به همین راحتی از دست بدهد و آن را در اختیار دیگر تیم‌ها قرار دهد.
 
*ابراهیمی و دژاگه در یک تیم
 
این طور که به نظر می‌رسد تیم فوتبال العربی قطر خواهان جذب امید ابراهیمی شده است تیمی که اشکان دژاگه در آن بازی می‌کند، به نوعی شاید ابراهیمی با دژاگه همبازی شود اما همان طور که در گذشته مظلومی اعلام کرده بود قصد ندارد امید ابراهیمی و یا حتی بازیکنان دیگر تیمش را به همین راحتی از دست بدهد، بنابراین با توجه به نیازی که استقلال به ابراهیمی دارد به نظر نمی‌آید این بازیکن همبازی دژاگه شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار