وکیل بابک زنجانی گفت: اخیرا مطلع شدیم شریک ترکیه‌ای موکلم حدود 2000 میلیارد تومان از اموال وی را بالا کشیده است.

«ق.ت» ۲۰۰۰میلیارد تومان اموال زنجانی را بالا کشیدرسول کوهپایه‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بابک زنجانی به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران بود مجبور شد برخی از اموال خود را در تاجیکستان ، مالزی و ترکیه به نام شرکایش که تبعه آن کشور بودند ثبت کند.

وی افزود: اخیرا مطلع شدیم شریک ترکیه‌ای موکلم به نام "قدرت تنجل" که مبلغی حدود 2000 میلیارد تومان از اموال زنجانی را به نام خود دارد با وکلای موکلم ارتباط برقرار نکرده و به نوعی اموال را بالا کشیده و تصرف کرده است.
 
کوهپایه زاده تصریح کرد: البته از طریق پلیس اینترپل و طرح شکایت، پیگیر این موضوع هستیم اما این اقدام زمان‌بر است.

وکیل بابک زنجانی گفت: بهترين راه برای جلوگيری از اين چپاول اموال خارجی، اجرای قانون و تبديل قرار بازداشت موقت به قرار تامين مناسب و آزادی موكل تا صدور رای قطعی است.

کوهپایه‌زاده افزود: بسیاری از شركای سابق بابک زنجانی كه از اتباع بيگانه هستند تمایلی ندارند وی از اين شرایط رهایی یابد تا با خيال آسوده بتوانند اموالش را غارت كنند.

وی با بیان اینکه تسريع در تبديل قرار بابک زنجانی و آزادی وی مانع از سوءاستفاده برخی از افراد در خارج از كشور مي‌شود، خاطرنشان کرد:  آزادی موكل همراه با ممنوع الخروجی و تحت مراقبت لازم اقدامی موثر و قانونی در جهت استيفای حقوق بيت المال است.

وکیل بابک زنجانی در پایاندر پاسخ به سوالی درباره آخرین تصمیم درباره آزادی بابک زنجانی افزود: هنوز دادگاه تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۲۳ دی ۱۳۹۴
این وکیل با ترفند در صدد آزادی بابک زنجانی و فراری دادن اوست.پس هوشیار باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۴
ادم احمق باید در زندان بماند .
آخرین اخبار