شهردار اصفهان گفت: 3 طرح بزرگ شهرداری در منطقه 15 اصفهان 3 میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه اجرایی در بر داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان شهردار اصفهان در دهمین هفته از افتتاح طرح های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ملحق شدن دو شهر رهنان در منطقه 11 و خوراسگان در منطقه 15 به شهر اصفهان شهرداری تلاش کرده تا سرانه هایی را که در مناطق دیگر تامین شده در این دو منطقه هم داشته باشد.

جمالی نژاد افزود:طرح های این منطقه در دو قالب برای ساکنین اجرا خواهد شد یک سری به محوریت شهرداری اصفهان و دسته دیگر مشارکتی است که سعی شده از سرمایه گذار داخلی و خارجی برای پیشبرد هر چه بهتر طرح های منطقهاستفاده شود.

وی اظهار داشت بعد از تصویب برجام برای اولین بار همایش سرمایه گذاری با حضور دولتمردان داخلی و خارجی در شهر اصفهان به عنوان اولین کلان شهر برگزار شد که در این همایش 64 طرح برای مناطق و محلات محروم شهر اصفهان تعریف کرده ایم و امیدواریم سرمایه گذار داخلی و خارجی را بتوانیم برای اجرای بهتر این طرح ها جذب کنیم.

جمالی نژاد یکی از بزرگترین مشکلات منطقه 15 اصفهان را بحث آسفالت معابر و پیاده روها دانست و خاطر نشان کرد نهضت آسفالت از چند هفته گذشته در مناطق مختلف شهر اصفهان آغاز شده است که به دلیل سردی هوا این موضوع کم رنگ شده و با آغاز سال جدید این طرح از سر گرفته خواهد شد.

گفتنی است:3 طرح منطقه15 اصفهان شامل فرهنگسرای محله گورت با زیربنا 1420 متر در 3 طبقه شامل زمین ورزشی کافی شاپ سالن مطالعه و کتابخانه با هزینه 20میلیارد ریال .بوستان شهرک مروارید با مساحتی بالغ بر 2400 متر مربع شامل وسایل حرکتی در مانی میز تنیس و آبنما با هزینه اجرایی 2میلیارد و 500 میلیون ریال و فرهنگسرای محله قصر با زیربنا 750متر مربع شامل سالن مطالعه و ساختمان اداری با هزینه 10 میلیارد ریال بوده است . 


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.