رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 17 میلیارد و 657 میلیون ریال وام خوداشتغالی به مددجویان گچسارانی پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛قباد قربانی افزود : کمیته امداد امام خمینی گچساران در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های خیرخواهانه این سازمان اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی افزود: در این راستا وام‌های خوداشتغالی یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال و خدمت‌رسانی بوده که کمیته امداد امام خمینی گچساران نیز در این زمینه اقدام کرده است.

قربانی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون به 153 نفر تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است، گفت: این وام‌ها در قالب وام‌های کارانگیزی، مشاغل خانگی و خوداشتغالی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: افزون بر 17 میلیارد و 657 میلیون ریال تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون در زمینه اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت شده است.

قربانی بیان کرد: 17 مورد از این تسهیلات به کارانگیزی تخصیص یافته که در مجموع با پرداخت به 17 نفر افزون بر 620 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: مشاغل خانگی نیز از جمله آیتم‌های وام خوداشتغالی بوده که در این خصوص 10 میلیارد ریال تسهیلات به 21 نفر پرداخت شده است.

قربانی ادامه داد: وام‌های خوداشتغالی نیز به 140 نفر پرداخت شده که مبلغ مجموع این وام‌ها افزون بر 15 میلیارد و 40 میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران عنوان کرد: تسهیلات کارآفرینی یک مورد به مبلغ 300 میلیون ریال، قالی‌بافی 6 مورد به مبلغ 27 میلیون ریال و تکمیلی 9 مورد به مبلغ 277 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پرداخت این تسهیلات گامی هر چند کوچک در راستای رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان برداریم.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: پرداخت ، وام ، خوداشتغالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.