مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دوره آموزش روحانیان مستقر و طرح هجرت خراسان رضوی با موضوع آشنایی با سیره سیاسی ائمه اطهار(ع) براساس دیدگاه مقام معظم رهبری در حال برگزاری است.

عبدالله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از مشهد افزود: دراین دوره آموزشی ۶۲۵ نفر از روحانیان طرح مستقر و هجرت استان به گروه های 60 نفره تقسیم شده اند و این مباحث را در مدت سه روز آموزش خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه هدف این طرح آشنایی اقشار تاثیرگذار جامعه با زندگانی سیاسی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است گفت: این دوره و کارگاه آموزشی با حضور اساتید خبره سیاسی اجرا می شود که علاوه بر بررسی سیره سیاسی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) به شرایط سیاسی عصر ائمه(ع) و شیوه برخورد معصومین با جریانات سیاسی عصر خود نیز می پردازند.

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امروزه بیش از هر زمان دیگری به تحلیل درست سیاسی متناسب با دیدگاه اسلام و متولیان دین نیازمندیم و ضروری است تا اقشار تاثیرگذار جامعه مانند روحانیان طرح هجرت و طرح مستقر با مهارت تحلیل سیاسی آشنا و مسلط بوده تا بتوانند بصیرت سیاسی و ولایی مورد نظر اسلام را به مخاطبان خود منتقل کنند.

انتهای  پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.