فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه امنيت از نيازهاي اساسي انسان ها در جامعه است، گفت: ناجا با ايجاد احساس امنيت نقش اساسي در پيشرفت كشور دارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردارعليرضا صالحي در جمع كاركنان فرماندهي انتظامي استان زنجان، گفت: رضايت شهروندان و برقراري نظم و امنيت در سطح جامعه، اساس کار کارکنان نيروي انتظامي است و اين مهم جز با رفتار مناسب و پسنديده محقق نمي شود.

اين مقام ارشد انتظامي در خصوص اعدام شيخ نمر توسط رژيم آل سعود نيز گفت: آل سعود با به شهادت رساندن اين شيخ بزرگوار و يارانش بحث هراس از شيعه را به اثبات رسانيد.

فرمانده انتظامي استان زنجان اين پروژه را در راستاي پروژه شيعه هراسي و بيداري اسلامي عنوان کرد و گفت: خون اين شهيد گرانقدر قطعا آغاز يک انقلاب و نهضت اسلامي در عربستان است.

صالحي همچنين بيان داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم بايد با عزت نفس و خويشتن داري و روي آوردن به درگاه خداوند متعال مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده تا با تأسي از سيره و روش پيامبر گرامي اسلام و فرزندان پاکش از هلاکت در ورطه شيطان در امان بمانيم.

وي با بيان اينکه قاطعيت در انجام ماموريت ها و اخلاق مداري يکي از رمزهاي موفقيت نيروي انتظامي است، گفت: پليس ايران اسلامي وظيفه بسيار مهم، حساس و خطيري بر عهده دارد و آن برقراري نظم و امنيت و آرامش در کشور اسلامي است، بي شک چنين مسئوليت مهمي اجر و پاداش معنوي و اخروي به همراه دارد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر توانايي بالاي كاركنان انتظامي استان براي انجام انواع ماموريت ها، تصريح كرد: مجموعه انتظامي استان هدفي جزء خدمت به مردم آن هم خدمتي توام با اقتدار و محبت، ندارد.

صالحي افزود: دقت در ماموريت بسيار ضروري است، ما بايد تهديدها را بشناسيم تا بتوانيم با شناخت كامل ماموريت و اهميت كار و مسئوليتي كه بر عهده داريم و با نگاه تيزبينانه موضوعات اطراف خود را به طور كامل و صحيح زير نظر داشته باشيم.

وي با تاكيد بر اينكه اصلي ترين مولفه اي كه امنيت اجتماعي جامعه را ارتقاء مي دهد، سرمايه اجتماعي است، گفت: توفيقات چشمگيري كه با تلاش سخت كوشان انتظامي در استان حاصل شده انگيزه بيشتري را براي مشاركت مردم كه سرمايه اجتماعي هستند، فراهم كرده است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلیس ، احساس ، امنیت ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.