مدیر عامل واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود 100 دستگاه اتوبوس تک کابین به چرخه ناوگان حمل و نقل تا پایان امسال خبر داد.

آماده/////// سنندجی: پایتخت به 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد/ ورود 100 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل
پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مقرر شده تعدادی اتوبوس تا پایان هفته تعیین تکلیف و همچنین 100 دستگاه اتوبوس تک کابین تا پایان امسال به چرخه حمل و نقل عمومی اضافه شود.

وی با تاکید بر اینکه قرار نیست هیچ یک از این 100 دستگاه اتوبوس به خطوط بی آر تی تزریق شود، تصریح کرد: سر فاصله اتوبوس‌ها در خطوط بی آر تی، 3دقیقه است، اما گاهی اوقات به دلیل ازدحام سر فاصله‌ها زیاد می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پایان گفت: با توجه به اینکه نیاز شهر تهران 9 هزار دستگاه اتوبوس است، اما در حال حاضر با کمبود 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در سطح شهر مواجه هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۴
بجای اینکه به فکر مدیریت واحد آلودگی هوا باشید هوا را آلوده نکنید، اگر سری به کوچه های شهر مثلا تهرانپارس بزنید می بینید وقتی 70% اتوبوسهای شرکت واحد به بخش خصوصی واگذار می شود که اکثراً در کوچه های شهر پارک شده اند و بهانه را از ورود کامیون به کوچه ها گرفته اند متوجه می شوید سهم تان در آلودکی هوا چقدر است. ممنون می شویم بفرمایید روزی پارک غزال در 5 کیلومتری جاده آبعلی با ظرفیت 2000 دستگاه اتوبوس که امروز درش تخته شده اتوبوسهایش کجا پارک می نمایند
آخرین اخبار