عضو هیات مدیره فرودگاه های کشور و راهور عملیات فرودگاهی گفت: سالانه 40 تا 45 میلیون مسافر ازطریق فرودگاه های کشور جابه جامی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسین اکرمیان افزود: ظرفیت ناوگان هوایی کشور بالای 70میلیون مسافر است که تلاش می شود به این ظرفیت برسیم.

وی گفت: افزایش قیمت بلیط هواپیما ربطی به شرکت فرودگاه ها ندارد و این افزایش براساس ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می شود و شرکت فرودگاه ها تنها بر آن نظارت دارد.

وی که برای بازدید از طرح توسعه فرودگاه خرم آباد به این استان سفر کرده است، تعداد فرودگاههای تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها را 54 فرود گاه اعلام کرد.

در حال حاضر کمبود هواپیماهای کوچک یکی از مشکلات شرکت فرودگاههای کشور است که امیدواریم دولت و مجلس بعد از برجام نسبت به خرید هواپیماهای کوچک کمک کنند تا ناوگان هوایی کشور تقویت شود.

اکرمیان گفت: در صورت تقویت ناوگان هوایی تعداد پرواز های فرود گاه های کوچک افزایش می یابد و موجب ایجاد صرفه اقتصادی برای شرکت های هواپیمایی می شود.

عضوهیات مدیره فرودگاه های کشور و راهور عملیات فرود گاهیافزود: امسال هیچ فرودگاه جدیدی در کشور احداث نخواهد شد و تنها زیر ساخت ها تقویت می شود.

اکرمیان در خصوص فرودگاه بروجرد نیز گفت: بحث تملک اراضی و سرمایه گذاری این فرودگاه در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.