بسيج همگانی در برابر پديده شوم مواد مخدر امري ضروری است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از شیراز؛ دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، گفت: برای مبارزه با مواد مخدر باید همه دستگاه‌ها با استفاده از مشاركت مردمي بسیج شوند. 

به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهيمی با بيان اين مطلب در جمع مديران و رؤساي دستگاه‌های عضو شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان مُهر اظهار کرد: کشورهای استعماری سیستم یکپارچه توزیع مواد مخدر را به عنوان یک اهرم فشار در اختیار دارند لذا باید در جهت مبارزه هدفمند با مواد مخدر تلاش كنيم. 

وی در ادامه افزود: اقدامات مبارزه‌اي صرفا در مقابله با ورود و عرضه مواد خلاصه نمي‌شود بلكه با تمام توان در حوزه‌هاي ديگر از جمله فرهنگي و پيشگيري از اعتياد، درمان و حمايت‌‌هاي اجتماعي نيز اقدامات خوب و مؤثري انجام مي‌گيرد كه بايد با تلاش و همت مسئولين و با مشاركت عموم افراد جامعه اقدامات و فعاليت مؤثر و تاثير گذار در سطح جامعه به طور مستمر انجام گيرد. 

دبير شوراي هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس بر رويكرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مواد مخدر یک تهدید بزرگ علیه افراد جامعه و بويژه بنیان خانواده‌ها است لذا باید همه دستگاه‌های مربوطه به منظور كاهش آسيب‌های ناشي از اعتياد در سطح جامعه بسیج شوند. 

ابراهيمی در پايان سخنان خود مجددا بر لزوم مبارزه هدفمند با پديده شوم مواد مخدر تاكيد و بيان كرد: مبارزه با مواد مخدر صرفا مختص به يك دستگاه و يا يك قشر خاص نيست بلكه همه‌ی دستگاه‌ها و عموم افراد جامعه در قبال اين امر مسئول هستند و بايد با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده خطرات اين معضل را به همگی گوشزد کرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: بسیج ، همگانی ، مواد ، مخدر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.