رئیس کار گروه اهداف پروازی گفت: با بشقابک‌ها در داخل کشور مانع تعطیلی رشته اهداف پروازی شدیم.

حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ساخت تجهیزات اهداف پروازی در داخل کشور گفت: تامین تجهیزات اهداف پروازی با توجه به محدودیت‌هایی که در تولید و وارد کردن آن داریم هزینه‌های زیادی را برای این رشته به دنبال دارد.
 
وی افزود: برای اینکه بخشی از تامین تجهیزات اهداف پروازی در داخل برطرف شود سال 1390 کارخانه اهداف پروازی را داخل کشور راه اندازی کردم و این کارخانه در حال حاضر بشقابک‌های اهداف پروازی را تولید می‌کند.
 
وی افزود: تا پیش از تامین این کارخانه هزینه‌های زیادی را برای وارد کردن بشقابک‌ها از خارج کشور متقبل می‌شویم که خوشبختانه با تولیدات داخلی بخشی از نیازهای اهداف پروازی تامین شد ضمن اینکه به دلیل تحریم‌ها اجازه ورود این تجهیزات به سختی امکان پذیر بود
 
ضیایی گفت: تهیه این تجهیزات در داخل کشور علاوه بر تامین نیازهای اهداف پروازی از نظر اقتصادی نیز به نفع کشور بود چون با ساخت در داخل کشور از خروج ارز جلوگیری شود.
 
رئیس کار گروه اهداف پروازی درباره کیفیت این تجهیزات با نمونه‌های خارجی گفت: ساخت داخل بشقابک‌ها با نمونه‌های خارجی تفاوتی ندارد ضمن اینکه ترکیب برخی این بشقاب‌ها به گونه‌ای است که پس از استفاده باعث آلودگی محیط زیست می‌شد اما نمونه‌های جدید قابل استفاده در طبیعت است و هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی‌کند.
 
رئیس کار گروه اهداف پروازی گفت: ساخت این تجهیزات در داخل کمک زیادی به ورزش اهداف پروازی کرد چون اگر این کارخانه تاسیس نمی‌شد با وجود مشکلاتی که برای وارد کردن آن داشتیم به طور قطع اهداف پروازی تعطیل می‌شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار