اولین آلبوم مذهبی معین سجادی، با قطعاتی در وصف پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بزودی وارد بازار می‌شود.

معین سجادی خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با انتشار اولین آلبوم مذهبی خود گفت: این آلبوم مذهبی دارای هفت قطعه است که در وصف پیامبر (ص)، حضرت زهرا (س)، امام رضا (ع)، امام زمان (عج) امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) و قطعه‌ای با نام ایران است.

وی ادامه داد: قطعه «یاس» در وصف حضرت زهرا (س) و مادر است. ارادت خاصی به ایشان دارم و این قطعه را بسیار دوست دارم. اولین بار زمانی که 9 سال داشتم شعری در وصف ایشان در مدرسه اجرا کردم و از همان دوران علاقه‌مندی به کار در این زمینه در من وجود داشت. سال 90 شروع به فعالیت روی اولین آلبوم کردم که قطعات آن با آهنگسازی بهروز صفاریان انجام شده و مدیر روزنامه همشهری با شنیدن برخی قطعاتم درخواست تولید آلبوم مذهبی را با تعداد 6 یا 7 قطعه به من دادند.

وی افزود: پیش از این آلبوم، آلبوم دیگری تهیه کردم. آلبومی که 12 قطعه است و مراحل تولید آن به اتمام رسیده و با بهترین افراد موسیقی ایران از جمله بهروز صفاریان، سپهر زمانی، پوریا حیدری، فرشاد حسابی و در طول 4 سال مراحل تولید آن به طول انجامیده است.

سجادی  در رابطه با تاریخ انتشار آلبوم و اتمام آن بیان کرد: تا آخر سال کار به اتمام می‌رسد و اول فروردین سال 95 روانه بازار خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار