در نخستین اجلاس استانی نماز گفت از سیزده دستگاه ومدیر اجرایی برتردر اقامه نماز در هرمزگان تجلیل شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بندرعباس؛دبیر نخستین اجلاس استانی نماز گفت :دراین اجلاس دستگاههای اجرایی ، مدیران نمازی ، دبیران نمازی و بیمارستان مدرسه ،مهدکودک و مسجد نمونه در امر نماز در بندرعباس تجلیل شدند .

حجت الاسلام فروزان نژاد هدف از برگزاری این همایش را ترویج و شناسایی فرهنگ نماز در استان عنوان کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان نیز در این همایش با بیان اینکه نماز اوج ذکر خداست و نباید نسبت به آن غفلت کنیم، گفت: امروز در دنیا داشتن روان سالم از جدی ترین مباحث است که می توانیم آن را با نماز به دست آوریم.

آیت اله نعیم آبادی افزود: نماز معراج مومن است و موجب بالا رفتن دید مومن می شود.

وی با بیان اینکه نماز به عنوان عبادتی بزرگ باید دارای مکانی ویژه باشد، افزود: سفارش های اسلام در خصوص مسجد یک نوع تجلیل از نماز است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به آغاز حرکت نهضت مسجدسازی در هرمزگان، گفت: تعداد روستاهای بی مسجد در هرمزگان از ۴۰۰ مسجد به حدود ۱۰۰ روستا رسیده است.

رئیس کمیته علمی اجلاس نماز کشور با بیان اینکه در اسلام قدرت وسیله است و هدف نیست، افزود: هدف اقامه دولت عدل و زمینه سازی برای حکومت جهانی است و پیشرفت های ما برای این است که زمینه ظهور و حکومت امام عصر را فراهم کنیم و مهمترین مسئله در این خصوص توجه به نماز است.

دریس با تاکید بر اینکه باید برای احیای فریضه نماز صبح تلاش کنیم، گفت: اقامه نماز در راس برنامه های حاکمیت دین است.

وی افزود: در اجلاس سراسری نماز از ۲۰ دستگاه برتر کشور در ۷ موضوع تقدیر می شود .رئیس کمیته علمی اجلاس نماز کشورگفت: در اجلاس سراسری نماز قزوین نرم افزار نماز گرام رونمایی می شود.

در این نرم افراز عکسهای ارسالی شرکت کنندگان در زمینه نماز استفاده می شود.تا کنون بیش از دو هزار اثر به دبیر خانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده است.

انتهای پیام/پ




برچسب ها: اجلاس ، نماز ، تقدیر ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.