رئیس اسبق فدراسیون جودو گفت: چه بخواهند و چه نخواهند به جودو کمک می‌کنم مهم نیست حتما در سمت رئیس فدراسیون باشم.

کاظم یزدانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، گفت: جودو در ایران می‌تواند جایگاه بهتری داشته باشد و در آسیا، جهان و حتی المپیک هم می‌تواند موفق باشد چه بسا که در مقطعی هم نشان داده که در سال‌های 60 تا 70 و 75 که تقریبا ثبات مدیریتی در آن وجود داشت خودش رانشان داد و در سطح قهرمانی آسیا قرار گرفت و بعد در مسابقات جهانی توانست عناوینی کسب کند و حتی در ارتش‌های جهان و المپیک به نظر من خود جامعه جودو باید کمک کند بعضی مواقع جوسازی‌ها به نفع جامعه جودو نیست.

رئیس اسبق فدراسیون جودو در خصوص مدیریت فدراسیون افزود: وزارت ورزش باید یک نفر را به عنوان رئیس و مدیر جامعه جودو بپذیرد و در راس فدراسیون قرار دهد و همه به او کمک کنند ما پیشکسوتهای خوب و با تجربه‌ای داریم و حتی روسای هیئت‌های استان هم باید کمک کنند.

یزدانی در خصوص پایین آمدن سطح فنی جودو ایران گفت: از نظر فنی جودو به دلیل همین مباحث مدیریتی و مناقشاتی که در کار مدیریتی بود به روز نشد و من احساس می‌کنم جودو ما 2 سال عقب است و اتفاقات فنی که در جودو افتاده است چه در بحث داوری و چه در بحث فنی و تخصصی باید به روز شود.

اگر مدیریت قوی و منسجم در جودو باشد جودو می‌تواند در مسابقات جهانی در المپیک برای کشور افتخار آفرینی بکند.

وی در خصوص سرپرست جدید فدراسیون جودو اظهار داشت: من ارادت خاصی به خدابخش دارم و چون سرپرست هستند و طبق قانون نمی‌توانند کاندید شوند در واقع موقت هستند جامعه جودو باید یک رئیس خوب انتخاب کنند چون حیف است.

یزدانی در خصوص کاندید شدن در انتخابات فدراسیون جودو افزود: ما دیگر پیر شدیم و کار خودمان را در سال‌های  گذشته انجام داده‌ایم اکنون در بسیج به جودو کمک می‌کنم و به هفت استان مجوز دادم که پایگاه استعداد یابی داشته باشند که این در آینده به جودو کمک خواهد کرد من حاضرم به جودو کمک کنم و دلیل ندارد که حتما رئیس فدراسیون باشم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شخص صالحی در جودو بیاید و مطمئن باشید ما هم به او کمک خواهیم کرد به عنوان کسی که جودو را دوست دارم و نزدیک 40 سال است در جودو فعالیت می‌کنم چه بخواهند، چه نخواهند به  جودو کمک خواهم کرد و ثبات مدیریتی تنها راه نجات جودو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار