به نظر می‌رسد خریداران به خاطر فیلمی که در سال 1991 در این محل ساخته شد، پا پس می‌کشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، اسکات و باربارا لیود می‌گویند خانه‌ی آن‌ها در پنسیلوانیا بازدیدکنندگان کنجکاو را به خود جذب می‌کند اما به نظر می‌رسد خریداران به خاطر فیلمی که در سال 1991 در این محل ساخته شد، پا پس می‌کشند.

خانه‌ی این زوج به‌عنوان خانه‌ی قاتل روانی، بوفالو بیل، در فیلم برنده‌ی اسکارِ «سکوت برّه‌ها» (1991) مورداستفاده قرارگرفته بود، اما اکنون آن‌ها مجبور شده‌اند قیمت خانه را پایین بیاورند. تابستان گذشته اسکات و لیود در ابتدا قیمت 300،000 دلار را بر روی ملکشان قرار دادند اما بعدازآن مجبور شدند 50،000 دلار از قیمتش کم کنند.

جدال بر سر فروش خانه‌ی «سکوت برّه‌ها» + تصاویر

این خانه با یک حمام و چهار اتاق‌خواب در روستایی کوچک و در یک‌ساعتی پیتسبورگ قرار دارد.

این خانه‌ی سه‌طبقه‌ی سبکِ ویکتوریا در لیتون دومین خانه‌ای بود که بیشترین بازدید را در وب‌سایت آژانس املاک Realtor.com به خود اختصاص داد. به گفته‌ی سردبیر ارشد وب‌سایت آژانس «این واقعیت که خانه بسیار مشهور است، لزوماً باعث فروش سریعش نمی‌شود».

راهروی بزرگ خانه و ناهارخوری خانه در صحنه‌هایی با بازی سِر آنتونی هاپکینز و جودی فاستر در فیلم نمایش داده شدند اما زندانی که بوفالو بیل قربانیانش را در آن نگهداری می‌کرد در استودیویی بزرگ مجهز به عایق صوتی (مخصوص فیلم‌برداری) ضبط شدند.

سر آنتونی هاپکینز به خاطر بازی در نقش دکتر هانیبال لِکتِر، روان‌پزشک آدم‌خواری که به مأمور اِف بی آی در ردیابی بوفالو بیلِ قاتل کمک کرد، در کنار جودی فاستر جایزه اسکار را از آنِ خود کردند.

جدال بر سر فروش خانه‌ی «سکوت برّه‌ها» + تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار