سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت:امام (ره) رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب را در مولفه هایی همچون وحدت، اخلاص و صداقت می دانستند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت:امام (ره) رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب را در مولفه هایی همچون وحدت، اخلاص و صداقت می دانستند و اگر پیشرفتی حاصل شده به دلیل نزدیک شدن به این ویژگی های ممتاز بوده است.
دکتر شاه حسینی افزود: خوشبختانه استان کرمانشاه تجربه های خوبی در عرصه برگزاری برنامه های دهه فجر دارد و برای امسال نیز برنامه های بسیار متنوعی تدارک دیده شده اند وباید تلاش شود  محتوای برنامه های ایام دهه فجر از جنس شادی باشند و تمامی اقشار، گروه ها و مناطق مختلف استان را دربر گیرد و در عین حال از برگزاری برنامه هایی که فاقد اثرگذاری و جذابیت لازم هستند پرهیز شود.
وی تجلیل از افراد اثرگذار در روند پیروزی انقلاب و دیگر عرصه ها را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد واظهار کرد: این ایام فرصتی برای تجلیل از کسانی است که برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی ایثارگری و جانفشانی کرده اند و یا خدمات برجسته ای را به این کشور و انقلاب ارایه کرده اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های صورت گرفته در این ایام باید با محوریت مردم انجام شوند و دستگاه های اجرایی در حد کمک کننده و پشتیبان باشند.
گفتنی است در پایان این نشست کمیته های مختلف به ارایه گزارشی از برنامه های تدارک دیده شده در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، عشایری و روستایی، اصناف و ... برای ایام دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.