رئیس اداره بنیادمسکن انقلاب اسلامی مهرستان گفت :با اجرای طرح های مختلف در روستاها به تقویت زیرساختها کمک میکنیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رئیس اداره بنیادمسکن انقلاب اسلامی مهرستان گفت: توسعه گردشگری، افزایش میزان تولیدات کشاورزی، رونق اقتصادی و آبادانی روستاها از جمله اهداف پیش روی بنیادمسکن انقلاب اسلامی است .

مسعود میرمرادزهی افزود: ایجاد زمینه توسعه و آبادانی روستاها، تامین و توزیع عادلانه امکانات و بهبود شرایط زیست محیطی ساکنان روستا از جمله اهداف انجام طرح هادی در روستاها است.

وی تصریح کرد: تاکنون طرح هادی در 11 روستای این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است که این طرحها شامل زیرسازی، جدولگذاری، پیادهروسازی و آسفالت بوده است.

وی توسعه گردشگری، افزایش میزان تولیدات کشاورزی، رونق اقتصادی و آبادانی روستاها را از دیگر آثار تقویت زیرساختها در روستاها عنوان کرد و افزود: علاوه بر عمران و آبادانی در روستاها، توجه به مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز از دیگر نیازهای روستائیان است که دولت تدبیر و امید با برنامهریزی در این حوزهها، توانسته است بخشی از خواستههای جمعیت روستایی را برآورده کند.

وی بیان کرد: طرح هادی در روستاهای، چاهوک، چد بالا، کهن کهور، پیرآباد، افشان، زابلی، قادرآباد، کوران،کهن مگار اجرا شده و در آشار، چگرد در حال اجرا است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.