فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به لزوم تقويت روحيه خدمتي كاركنان انتظامي، گفت: كارايي و انگيزه خدمتي كاركنان با برگزاري ملاقات هاي حضوري افزايش مي يابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" در حاشيه ملاقات چهره به چهره و حضوري با كاركنان انتظامي استان تصريح كرد: فرماندهان و مديران با نظارت و توجه به مشکلات كاركنان مي توانند از بروز آسيب و مشكلات جلوگيري کنند.

وي گفت: كاركنان نيروي انتظامي به دليل تلاش و كوشش مضاعف در راستاي تأمين نظم و امنيت جامعه، به فرموده مقام عظماي ولايت مجاهدان في سبيل الله هستند و اين موضوع اهميت كار نيروي انتظامي را نشان مي دهد.

فرمانده انتظامي استان فارس نيروي انساني را مهم ترين سرمايه يك سازمان عنوان كرد و افزود: رسيدگي و پاسخگويي به مسائل و مشكلات كاركنان در مسئوليت پذيري و خدمتگزاري آنان بسيار مؤثر است.

گودرزي موفقيت هاي به دست آمده در نيروي انتظامي را حاصل عزت نفس، ولايت پذيري و اخلاص كاركنان دانست و بيان كرد: همه اين اقدامات در راستاي كسب رضايتمندي مردم انجام مي گيرد.

وي تأكيد كرد: كاركنان ناجا نقش مهم و حائز اهميتي در ايجاد امنيت دارند و رسيدگي به مسائل و مشكلات آنان بايد در اولويت باشد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.