دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: طرح ساماندهی معتادان کارتن خواب از اوایل دی ماه سال جاری در استان قزوین اجرا و طی آن 57 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح استان جمع آوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مختار کرمی درباره طرح ساماندهی معتادان کارتن خواب اظهار کرد: با دستور مقام قضایی این طرح از پنجم دی ماه در سطح شهر قزوین آغاز و طی این مدت تعداد 57 معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و به مرکز نگهداری و درمان و تیم غربالگر تحویل شدند.

وی اظهارکرد: تعداد 10 نفر از زنان کارتن خواب نیز با اجرای این طرح دستگیر و در مرکز 72 بهزیستی به طور موقت نگهداری و تحت درمان قرار گرفتند.

کرمی افزود: این طرح در اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و به دنبال برگزاری جلسه کمیته هماهنگی ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر به ریاست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری پس از تعیین سه کمپ و بازدیدهای میدانی برای پذیرش معتادان متجاهر و مهیا نمودن شرایط ابلاغ و اجرا شد.

وی درباره برنامه های تدوین شده برای معتادان گفت: آگاهسازی و تقویت باورهای دینی معتادان با برپائی نمازهای یومیه و سخنرانی مبلغان دینی، تهیه لباس متحدالشکل، تهیه سین برنامه روزانه، هماهنگی جهت آموزش فنی و حرفه ای در مرکز، برگزاری کلاس های آموزش مهارت های زندگی و پیگیری اشتغال آنان از اهم این برنامه ها است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.