فلیکس سانچز اسپانیایی از پنج بازیکنی که برای تیم ملی بزرگسالان قطر سابقه بازی دارند ،در ترکیب استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی امید قطر و ایران در حالی امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه در دومین دیدار مرحله گروهی انتخابی المپیک 2016 آسیا به مصاف هم می روند که با توجه به پیروزی هر 2 تیم در نخستین بازی در این رقابت ها برنده این جدال صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
 
فلیکس سانچز اسپانیایی به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا از پنج بازیکنی که برای تیم ملی بزرگسالان قطر سابقه بازی دارند ،در ترکیب استفاده می کند.
 
عبدالکریم حسن  کاپیتان و ستاره عنابی ها در بازی با چین که با زدن 2 گل نقش تاثیرگذاری در پیروزی قطر ایفا کرد تاکنون آمار 41 بازی و 7 گل را در تیم ملی بزرگسالان این کشور ثبت کرده است.این مدافع 22 ساله از ابتدای دوران بازی خود برای تیم السد قطر 75 بار به میدان رفته و 14 گل به ثمر رسانده است.
 
علی اسدالله هافبک میانی 22 ساله السد برای تیم ملی بزرگسالان قطر 23 بازی انجام داده و هشت بار موفق به گلزنی شده است.
 
محمد مونتاری مهاجم بلند قد و غنایی الاصل تیم امید قطر که عضو باشگاه لخویا این کشور است در هشت بازی ملی پنج بار دروازه حریفان عنابی ها را باز کرده است.وی سابقه بازی برای الجیش قطر را نیز در کارنامه دارد.
 
احمد یاسر مدافع میانی 21 ساله و تنومند باشگاه لخویا هفت بار با پیراهن تیم ملی بزرگسالان این کشور بازی کرده است.
 
اکرم عفیف مهاجم 19 ساله آکادمی اسپایر که طبق برنامه های این آکادمی برای حضور استعدادهای فوتبال قطر در اروپا عضو باشگاه اوپن بلژیک است،در پنج بازی ملی یک گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار