هومن ستوده مجری تلویزیون از ویژگی‌های برنامه «خانه مهر» گفت.

هومن ستوده مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «خانه مهر» اظهار داشت: برنامه «خانه مهر» در ادوار گذشته یک فضای رسمی داشت؛ اما در سری جدید به همراه مدیریت محترم شبکه جام جم، مدیر گروه و آقای سعد خسروی تهیه‌کننده برنامه تصمیم گرفتیم فضای برنامه شاد و صمیمی باشد و با این فضای شاد و صمیمی «خانه مهر» به یک خانه واقعی تبدیل شود. من هم در اجرا سعی کردم این تغییر را ایجاد کنم و خدا را شکر بازخورد خوبی هم از مخاطبان گرفتیم. 

وی با اشاره به اینکه اجرا در شبکه‌های برون‌مرزی با شبکه‌های داخلی متفاوت است، گفت: اجرا در شبکه‌های برون‌مرزی با شبکه‌های داخلی متفاوت است؛ چون مخاطبان داخل کشور از اتفاق و خبرهای جامعه آگاه هستند؛ اما هموطنان و همزبانان ما که در خارج از کشور برنامه‌ها را تماشا می‌کنند، ممکن است این اطلاعات را نداشته باشند. بنابراین من به عنوان مجری باید این خبرها را به آن‌ها منتقل کنم. همچنین مخاطبان ما در خارج از کشور فقط هموطنان ما نیستند و کسانی که همزبان ما محسوب می‌شوند، نیز این برنامه را نگاه می‌کنند. پس من باید بتوانم با آن‌ها هم ارتباط برقرار کنم.

وی در پایان در مورد دلیل کم کاری خود در سال‌های اخیر عنوان کرد: من در این دو سه سال اخیر، کمتر در حوزه اجرا فعالیت کردم. چون می‌خواستم مدتی از این فضا دور باشم تا اجرا برایم به یک عادت تبدیل نشود و همچنان جذابیت داشته باشد. البته من در این مدت مشغول برنامه‌سازی و تهیه‌کنندگی هم بودم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.