نمایندگان خوزستان دو پیروزی ارزشمند را در مقابل حریفان کسب کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ در هفته نوزدهم لیگ بر‌تر بسکتبال کشور نمایندگان خوزستان به دو پیروزی ارزشمند دست یافتند.

دیدار دو تیم پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی در حالی آغاز شد که نفتی‌ها به خوبی توانستند از حریف خود پیش بیفتند و کوار‌تر نخست را کاملا بر‌تر از حریف شروع کنند.

تا نتیجه وقت نخست این دیدار با حساب 19 بر 14 به سود میزبان خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم و کوار‌تر سوم دانشگاه آزاد موفق شد بسیاری از امتیازات از دست رفته را جبران کند و وقت سوم را با نتیجه 26 بر 19 به سود خود به پایان برد، اما شاگردان هماد سامری همچنان با نتیجه نزدیک 61 بر 58 از حریف خود پیش بودند.

در کوار‌تر پایانی و حساس این دیدار دانشگاه آزاد با از دست دادن روزبه ارغوان، اکبری و فال آفریقایی، از قدرت نفوذش کاسته شد و نفتی‌ها نیز در این کوار‌تر حسن‌زاده و آتشی را به دلیل پنج اخطاره شدن از دست دادند.

نفت کوار‌تر چهارم را بسیار خوب مدیریت کرد و علی‌رغم پیروزی 28 بر 21، این دیدار حساس، جذاب و نفس‌گیر را با نتیجه 87 بر 77 به سود خود به پایان برد.

در هفته آینده این رقابت‌ها، روز دوشنبه نفت آبادان در خانه میزبان ثامن مشهد است و پتروشیمی بندرامام در یک دیدار حساس از شیمیدُر تهران پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.