زاهدان ؛

همکاریهای گسترده مرزنشینان بامرزبانی در تامین امنیت

در سایه همکاری و هماهنگی مرزداران با مرزنشینان است که مرزبانی می‌تواند نظم و امنیت را تامین کند و امنیت پایدار و تثبیت شده را پدید آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان،معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت : حضور مردم در کنار نیروهای نظامی و انتظامی یک سرمایه است .

مجید رسولی‌زاده فرساد افزود : در راستای خدمات‌رسانی به مرزنشینان خونگرم جنوب شرق کشور، گروه‌های فرهنگی و بهداشت و درمان مرزبانی سیستان و بلوچستان با همکاری تعدادی از پزشکان و بهیاران در قالب «طرح مردم‌یاری پزشکان شاهد» به ارائه خدمات پزشکی و درمانی در روستاهای محروم هنگ مرزی میرجاوه پرداختند.

وی تصریح کرد : اجرای طرح‌های مردم‌یاری از راهبردهای مرزبانی برای جلب رضایت مردم و خدمت به مرزنشینان است.

وی با اشاره به اینکه رضایت مرزنشینان و همکاری آنها با مرزداران نقش مهمی در تامین نظم و امنیت مرزهای آبی و خاکی دارد، بیان کرد: از راهبردهای مرزبانی می‌توان به برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرای طرح مردم‌یاری و خدمت به مرزنشینان خصوصا در مناطق محروم و دور افتاده مرزی اشاره کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در سایه همکاری و هماهنگی مرزداران با مرزنشینان است که مرزبانی می‌تواند نظم و امنیت را تامین کند و امنیت پایدار و تثبیت شده را پدید آورد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.