پیروانی: مساوی کم‌ترین حق شاگردان خاکپور بود

سرمربی اسبق تیم ملی امید درباره دیدار ایران و قطر صحبت کرد و همچنین شانس صعود ملی پوشان به مرحله یک چهارم نهایی پیش بینی کرد.

پیروانی: مساوی کم‌ترین حق شاگردان خاکپور بود

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شکست تیم ملی فوتبال امید  کشورمان مقابل قرط بیان کرد: این شکست بسیار ناراحت کننده و تاسف آور بود تیم ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه میزبان رقابت‌های مقدماتی المپیک خلق کرد و این نتیجه برای تیم امید به هیچ وجه مناسب نبود.

وی افزود: حداقل حق ما در این دیدار کسب یک امتیاز بود چرا که حریف در نیمه زمین خود متمرکز شده بود و تنها به ضد حمله‌ها چشم داشت.

وی ادامه داد: بهترین فرصت‌ها در دیدار مقابل قطر پنالتی بود که متاسفانه روزبه چشمی آن را از دست داد. این بازیکن در تیم استقلال تهران هم پنالتی خراب کرده و کادر فنی تیم ملی می‌توانست با توجه به این مسئله پنالتی را به بازیکن دیگری بسپارد.

پیروانی در ادامه خاطر نشان کرد: از تدابیر محمد خاکپور اطلاعی ندارم  اما اینکه چرا از مهدی ترابی در ترکیب استفاده نشد جای سوال داشت. دیدیم که وی با ورود به زمین روند بازی را به سود ایران تغییر داد و اگر از ابتدا در ترکیب قرار می‌گرفت احتمال نتیجه گیری تیم ما را افزایش می‌داد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید درباره تغییرات زیاد ترکیب ایران نسبت به بازی مقابل سوریه اظهار کرد: من در دوران مربیگری در برق و فجر سپاسی به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زدم اما شاید فشردگی رقابت‌ها منجر به اتخاذ این تدبیر از سوی خاکپور شده باشد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل کند بودن خط دفاعی تیم ملی آفساید گیری مدافعان در دیدار با قطر چندان کار ساز نبود و بارها نفرات تهاجمی حریف از فضای خالی پشت مدافعان ایران استفاده کردند.

پیروانی درباره شانس صعود ایران به دور یک چهارم نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: کادر فنی و مدیریت تیم امید باید شرایط روحی ملی پوشان را به وضعیت مطلوب بازگردانند.

اگر ما نتوانیم با تعداد گل زیاد چین را شکست دهیم احتمال و راه دادن تیم‌های قطر و سوریه وجوددارد.

امیدوارم ما با قدرت چین را شکست دهیم و کار به اما و اگر نکشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیروانی ، امید ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار