فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "دلاور القاصی مهر" گفت: با شکایت خانمی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و مطالب کذب  علیه وی در شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ " القاصی مهر" افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده در جریان تحقیقات فنی در فضای سایبری و هم چنین مهندسی اجتماعی، عاملان انتشار تصاویر و مطالب کذب را که سه نفر به نام های "الف - د"، " م – ن" و "م – ز" بودند، شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

وی افزود: متهمان که مستندات پلیس را کامل دیدند، راهی برای انکار پیدا نکردند و به جرم خود اعتراف كرد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی  معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" خاطر نشان كرد: فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نیست و هیچ ردپایی از چشمان تیز بین پلیس فتا دور نخواهد ماند و هر کس به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون  رسیدگی به جرائم رایانه ای و اینترنتی با این گونه مجرمان قاطعانه برخورد می شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.