کرمان؛

نیروهای یگان حفاظت موثرترین افراد در ارتقاء امنیت زندان ها

مدیر کل زندان های استان کرمان از نیروهای یگان حفاظت به عنوان موثرترین افراد در ارتقاء امنیت و پشتیبانی زندان ها نام برد و گفت: اقتدار، نظم و انضباط در مجموعه زندان ها سبب ارتقاء نظام زندانبانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ به منظور تعامل و فراگیری آموزش های لازم در خصوص حفاظت و نگهداری بهینه مجموعه زندان های استان، کارگاه هم اندیشی مشترک یک روزه با همکاری اداره حفاظت و اطلاعات و یگان حفاظت اداره کل ، در محل کانون اصلاح و تربیت کرمان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل زندان های استان کرمان در جمع مسئولان واحدهای حفاظت و یگان حفاظت زندان های تابعه از زحمات و تلاش شبانه روزی آنان قدردانی کرد و اقتدار و نظم و انضباط در مجموعه زندان های استان را موجب ارتقاء نظام زندانبانی دانست.

علی ولی نیا از نیروهای یگان حفاظت به عنوان افراد موثر در ارتقاء امنیت و پشتیبانی زندان ها یاد و تشکیل این کارگروه مشترک بین دو مجموعه مهم حفاظت و یگان حفاظت زندان ها را حرکت زیبا، خوب و موثر ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه کار در محیط زندان کار پر استرس و حساسی است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که زندان ها کانون بحران هستند، تعامل بین دو مجموعه حفاظت و یگان حفاظت باید همسو باشد تا بتوانند بر مسائل و مشکلات زندان فائق آیند .

وی به وجود امنیت بیشتر در مجموعه اشاره و تصریح کرد : هرکجا احساس امنیت بیشتری باشد مجموعه از کارایی بیشتری برخوردار می گردد و کارها و تلاش های قسمت های مختلف با سرعت و دقت بیشتری انجام می پذیرد.

مدیر کل زندان های استان کرمان نظم ، رعایت قوانین و مقررات را از مهمترین اهداف سازمانی دانست و بر رعایت این دو مقوله مهم و آموزش به نیروهای زیر مجموعه تأکید کرد .

ولی نیا خواستار توجه ویژه به سربازان وظیفه شد وگفت : پرسنل وظیفه از سوی خانواده هایشان به صورت امانت در اختیار ما قرار داده شده اند، لذا ما نیز باید با درک این مهم ، طوری به این نیروهای جوان و شاداب توجه کنیم که پس از اتمام دوران سربازی، آنها را به عنوان مردانی با کوله باری از تجربه تحویل جامعه و خانواده هایشان دهیم.

وی ارائه آموزش های دوره ای و مدون برای سربازان را لازم و ضروری دانست وافزود: تداوم آموزش نظامی و افزایش توان رزمی و قوای جسمانی نیز در حوزه یگان امری ضروری است.

ولی نیا خاطرنشان کرد: بی رمقی ، بی حوصلگی و عدم آگاهی از دانش نظامی و امنیتی نوین در حوزه یگان حفاظت موجب بروز حوادث و اتفاقات جبران ناپذیری خواهد شد که بر حیثیت و موجودیت یک سازمان لطمه خواهد زد.

در ادامه این مراسم هر کدام از واحدها دو کارگروه تخصصی جداگانه برگزار کردند .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیامگ/

برچسب ها: امنیت ، زندان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.