رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن‌های دهه فجر باید طوری برنامه‌ریزی شوند که با حضور مردم برگزار شده و ضمن اینکه اثرگذار باشند نتایج مطلوب و در خور توجه نیز داشته باشند.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع با تأکید بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های انقلابی، مطلوب و مردمی در این ایام یکی از ضروریاتی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و صدا و سیما در امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی در جامعه، افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم امسال نیز مانند سال‌های گذشته با اطلاع‌رسانی درست بتوانند نقش مهمی در اجرای برنامه‌های این ایام داشته باشند.

وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های پرمحتوا توسط کمیته‌های مربوط در این ایام، بر فعالیت ستادهای دهه فجر در هشت شهرستان استان، خاطرنشان کرد: ستادهای شهرستانی دهه فجر باید در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر فعالیت کنند تا اجرای برنامه در شهرستان خاصی مثلا مرکز استان متمرکز نشود.

این مسئول تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر باید طوری برنامه‌ریزی شوند که با حضور مردم برگزار شده و ضمن اینکه اثرگذار باشند نتایج مطلوب و در خور توجه نیز داشته باشند.

خاضع بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد و گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن باید با حضور گسترده و وسیع مردم با عظمت و شکوهی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار شده و بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود پشیمان کنند.


انتهای پیام /پ
برچسب ها: جشن ، دهه فجر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.