مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده از اهداي 75 فقره كمك هزينه ازدواج در زرين رود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛،غدير خلجي گفت : کمیته امداد در راستای آسان‌سازی بحث ازدواج و کمک به مددجویان این نهاد اقدامات مختلفی را انجام و خدمات مرتبط در این راستا ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از مشکلات موجود در بحث ازدواج نداشتن بنیه مالی لازم است، اضافه کرد: همین امر موجب افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان به تشکیل زندگی مشترک می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در آسان‌سازی بحث ازدواج بین مددجویان این نهاد اهدای کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادها است، تصریح کرد:در اين راستا به هر نوعروس 20 ميليون ريال و به هر تازه داماد 5 ميليون ريال اهدا مي‌‍شود.

اين مسئول با اشاره به اينكه دراین راستا اداره زرین رود در 9 ماهه سال 94 تعداد 75 مورد جهیزیه اهدا كرده است، افزود: در اين راستا يك ميليارد و 65 ميليون ريال هزينه شد.

خلجی با بیان اینکه این کمک هزینه‌ها پس از برگزاری دوره آموزشی برای واجدان شرایط اهدا شد، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی که قبل از ازدواج کمیته امداد با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: اهدا ، ازدواج ، نوعروسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.