بیش از 50 درصد از بودجه سال 95 به مباحث زیست محیطی و بهبود حمل و نقل و ترافیک اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با اشاره به تقدیم نقشه راه پنج ساله 1400 برای سالهای 95 تا 99 به شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برنامه 5 ساله مبنای خوبی برای تدوین بودجه سالانه شهرداری است.


سعید فردانی با اشاره به اولویت بندی پروژه ها خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی برنامه ها پروژه های زیست محیطی و بهبود حمل و نقل عمومی در اولویت برنامه اصفهان 1400 و بودجه سال 95 شهرداری قرار گرفته است.

مدیر برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان ادامه داد: در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ هشت سیاست کلیدی وجود دارد که یکی از این سیاست ها، مشارکت است چراکه ۵۸ درصد از افراد به بحث مشارکت رای داده بودند.

فردانی اضافه کرد: در این راستا سهم مردم در مدیریت شهری باید افزایش یابد در واقع زمانی که مردم در فضاهای تصمیم گیری دخالت کنند می توانند به واقعیات بهتر بپردازند.

وی یادآور شد: بیش از 50 درصد از بودجه سال 95 به مباحث زیست محیطی و ترافیکی مربوط می شود.

مدیر برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان اظهار داشت: افزایش سرانه فضای سبز، انتقال مشاغل مزاحم، جمع آوری آبهای سطحی، کاهش آلودگی هوا و جاری شدن زاینده رود از جمله درخواست های مردم بوده که در تدوین برنامه 5 ساله و بودجه 95 به آن توجه شده است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.