ترابی: در بازی با چین هم قسم شدیم باخت را جبران کنیم

ملی‌ پوش تیم فوتبال امید گفت: با تمامی بازیکنان تیم هم قسم شدیم تا در بازی مقابل چین، باخت در مقابل قطر را جبران کنیم.

ترابی: در بازی با چین هم قسم شدیم باخت را جبران کنیم
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ترابی ملی پوش تیم فوتبال امید در خصوص بازی شب گذشته مقابل قطر گفت: همه دیدند که تیم ما بازی خوبی مقابل قطر میزبان که از حمایت تماشاگرانش هم برخودار بود انجام داد و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود اما متاسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم و در مقابل قطری‌ها به نحو احسن از تک موقعیت‌ها استفاده کردند و سه امتیاز را گرفتند.

ترابی افزود: به هر حال باخت هم جزئی از فوتبال است و با این نتیجه همه چیز به پایان نرسیده و قطعا در بازی با چین این باخت را جبران خواهیم کرد. خوشبختانه  به لحاظ روانی بازیکنان شرایط خوبی دارند  و هم قسم شده‌ایم که در بازی با چین این باخت را جبران کنیم.

ترابی در خصوص عملکرد خودش در بازی با قطر گفت: با تشخیص و صلاحدید کادر فنی در نیمه دوم به زمین رفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنم فکر می‌کنم اگر کمی خوش‌شانس بودیم و ضربه پنالتی و موقعیت‌های ما گل می‌شد می‌توانیم به راحتی بازی را ببریم.

ملی‌ پوش تیم فوتبال امید در خصوص ضربه پنالتی که توسط چشمی هدر رفت گفت: خراب شدن پنالتی ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد و کاملا طبیعی است.

به نظرم من روزبه پنالتی خوبی زد که واکنش خوب دروازه‌بان حریف مهار شد. با دعای مردم و تلاش بچه‌ها قطعا با شکست چین و صعود به مرحله بعد، اتفاقات تلخ بازی با قطر پاک می‌شود و دل مردم را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار