هشتمین جشنواره استانی شعر نبوی در پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در حاشیه این جشنواره گفت: هنر ، تجلی روح خدا در وجود بشر است که ما انسان ها از آن بهره مندیم و یکی از این هنرهای زیبا شعر است .

علیرضا درویش نژاد افزود : امسال ، سال خوبی برای شعر هرمزگان است زیرا در غربی ترین نقطه استان شب شعر نبوی و در شرقی ترین نقطه، در آینده ای نه چندان دور شب شعر بلوچ را در برنامه داریم که این نشان از عدالت فرهنگی در استان است.

محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این رویداد در پارسیان گفت : این شهرستان از ظرفیت فرهنگی و ادبی مناسبی برخوردار است و در برگزاری مطلوب این رویداد همه بخش های فرهنگی و هنری مشارکت همگانی و گسترده ای داشتند.

در پایان این جشنواره بنا بر نظر هیأت داوران ، یعقوب سهو زاده و غلام امینی از میناب و محمد آواز از پارسیان ، برگزیده های جشنواره معرفی شدند که با اهدای لوح تقدیر و هدایایی نفیس مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین اشعار محمود توکل رئیس انجمن شعر و ادب پارسیان ، محمد رحیمی از شهرستان بستک و سید عبدالرحمن حسینی از پارسیان توسط هیأت داوران شایسته تقدیر شناخته شد که با اهدای لوح سپاس از آن ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.