در پی موفقیت تیم مذاکره ایران و اجرایی شدن برجام جشن بزرگ اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایران آباد در مدرسه دخترانه شاهد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل در مراسم جشن اقتدار ملی در یکی از مدارس اردبیل، تدبیر دولت در مذاکرات هسته‌ای و موفقیت در برجام را قابل‌ تقدیر دانست.

صابر سپهری با تأکید به اینکه دولت به ریاست دکتر روحانی توانست با یک دیپلماسی قوی در این عرصه حضور یابد، افزود: ملت ایران در طول تحریم‌های ظالمانه عزت و اقتدار خود را حفظ کرد و درنهایت نیز به پیروزی کم‌نظیری دست‌یافت.

وی با تأکید به اینکه مذاکرات همواره با اتکا به مردم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده است، گفت: همین اتکا در مسیر صحیح امروز موجب پیروزی و سربلندی ملت ایران است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نتایج تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مذاکره را شادی و غرورآفرینی برای ملت ایران دانست و افزود: امروز موجبی از امیدواری در جامعه شکل‌گرفته است.

سپهری در ادامه گفت: بعد از رفع تحریم‌ها می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه داشت و با توسعه تعامل با دنیا نسبت به ارتقا دانش اقدام کرد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اردبیل ، برگزاری ، جشن ، اقتدار ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.