هفته بیستم سوپر لیگ بسکتبال فردا دوشنبه ساعت 16:00 با برگزاری 4 دیدار بین 8 تیم حاضر در لیگ پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم از دور سوم سوپر لیگ به دلیل انحلال تیم آینده سازان با چهار دیدار پیگیری می‌شود و تیم شهرداری تبریز فردا استراحت می‌کند. 

در مهم ترین این دیدارها پتروشیمی میزبان شیمیدر خواهد بود. 
 
پترو - شیمیدر ؛ جنگ ستارگان 
 پتروشیمی بندرامام فردا در حالی میزبان شیمیدر تهران خواهد بود که با اختلاف یک امتیاز با حریف خود در صدر جدول رده بندی قرار دارد. باید دید فردا شاگردان شاهین طبع می توانند با کسب امتیاز این بازی، با خیال راحت به صدر نشینی خود تداوم ببخشند یا شاگردان رحمتی‌پور خود را در صدر جدول به پترو می‌رسانند و انتقام 2 شکست سنگین دورهای اول و دوم این رقابت‌ها را از حریف سرسخت خود می‌گیرند. رویارویی ملی‌پوشان و بازیکنان مطرح دو تیم، باعث جذابیت‌های خاص این دیدار می‌شود. 
 
نفت‌آبادان - ثامن مشهد؛ سه‌گانه سامری یا شگفتی‌سازی حاتمی؟
در دیگر دیدارهای حساس فردا، تیم بسکتبال ثامن مشهد در یک بازی دور از خانه به مصاف تیم مدعی نفت‌آبادان می‌رود. ثامنی‌ها که در هر 2 بازی قبل خود مقابل نفت متحمل شکست سنگینی شده‌اند، اینبار به قصد جبران و تلاش برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش خواهند کرد. از طرفی تیم نفت که به دلیل تفاضل گل کمتر از شیمیدر در رتبه سوم جدول رده بندی جای دارد برای رسیدن به کورس قهرمانی فصلی، مقابل ثامن با انگیزه حاضر خواهد شد. 
 
دانشگاه آزاد – شهرداری گرگان؛ دیدار رایان با یاران سابق
دانشگاه آزادی‌ها فردا مقابل شهرداری‌چی‌های گرگان صف آرایی خواهند کرد. در بازی قبل این دو تیم،  دانشگاه آزاد توانست در رقابتی نزدیک در وقت اضافه با نتیجه 95 بر 92 پیروز از زمین بازی خارج شود، در حالی که در بازی رفت با اختلاف 4 امتیاز شهرداری‌چی‌های گرگان برنده تقابل با شاگردان هاشمی بودند.  نکته جالب این دیدار تقابل رایان ریچاردز سنتر انگلیسی - جامائیکایی شهرداری گرگان با جواد داوری و روزبه ارغوان، هم‌تیمی‌های فصل گذشته‌اش در دانشگاه است. 

شهرداری اراک – نیروی زمینی؛ رستاخیز ارتش سری
شهرداری اراک فردا در سالن ورزشی 2 هزار و 500 نفری امام خمینی(ره) اراک میزبان تیم نیروی زمینی خواهد بود. شاگردان محمد کسایی‌پور که در بازی رفت و برگشت مقتدرانه موفق به شکست تیم نیروی زمینی شدند فردا در یک بازی خانگی به مصاف شاگردان اسلامی می‌روند. نیروی زمینی که بازی پنجشنبه خود را نیز مقابل تیم قعر جدولی شهرداری تبریز واگذار کرده است برای کسب امتیاز کامل مسابقه فردا باید تلاش بیشتری کند. اسلامی می‌خواهد فردا با یک شگفتی دیگر، حرکت تیمش را به میانه‌های جدول تسریع کند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار