رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاحیه "نگارخانه سرچشمه" حمایت از هنر انقلابی و قرآنی را هدف اصلی اینگونه نمایشگاه ها دانست و برآن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی خاموشی گفت: مجموعه فرهنگی سرچشمه که در آن نمایشگاه «نگارمکتب خانه» برپاست درمحل یادمان شهدای هفتم تیر قرار دارد بنابراین لازم است فعالیت این مکان هنری با حرکت انقلاب اسلامی هماهنگ باشد.

وی افزود: این فضا در درجه اول برای عرضه محصولات فرهنگی ایثار و شهادت به خانواده ها و نسل جوان ایرانی مهیا شده است؛ و خوشبختانه مسوولیت آن نیز برعهده کسانی که پرورش‌یافته مکتب امام صادق(ع) هستند و در محضر فقه و نگاه اعتقادی این مکتب تحصیل کرده اند گذاشته شده است که امید می‌رود تلاش این عزیزان منجر به نهادی تأثیرگذار در عرصه‌های مشابه دیگر نیز شود.

حجت الاسلام خاموشی آثار این نمایشگاه را نماینده شاخصی از تکنیک ها، سبک ها و رنگ ها و خطوط مختلف ایرانی اسلامی در سه حوزه نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط دانست که بخشی از آنها تداعی کننده سبک ها و تکنیک ها، خط ها و رنگ های فراموش شده ایرانی است که روزگاری نه چندان دور در هنر ایرانی رونق و کاربرد فراوانی داشتند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.