زنگ جشن اقتدارملی، عزت اسلامی و ایران آباد با حضور استاندارهرمزگان ، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان ، ،در سالن مرحوم گرمساری آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در میان شور و استقبال دانش آموزان نواخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در این آیین پس از قراءت پیام دکتر روحانی رییس جمهور و دکترفانی وزیرآموزش و پرروش توسط کرمپور مدیرکل آموزش و پرورش استان، استاندارهرمزگان طی سخنانی با تبریک این پیروزی به ملت ایران گفت: به لطف خداوند متعال ، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و درایت بی نظیر تیم هسته ای دولت تدبیر و امید که با حمایت ملت بزرگ ایران همراه بود، پرونده هسته ای به سرانجام رسید و با اجرایی شدن برجام رسما سایه تحریم ها از سرملت ایران برداشته شد.

جاسم جادری افزود: امروز روز بزرگی برای ملت ایران است، روزی که سایه شوم جنگ و تحریم و دشمنی و بدبینی ازمنطقه رخت بربست و ایران اسلامی، سربلند و مقتدر وعزتمند از آزمون جهانی پرونده هسته ای بیرون آمد.


استاندارهرمزگان با اشاره به اینکه استان هرمزگان به دلیل موقعیت خاص استراتژیک خود درحاشیه خلیج فارس و دریای عمان و برخوردار از بزرگترین مجتمع بندری کشورجایگاه ویژه ای در دوران پساتحریم دارد،گفت:از این پس با تدبیر و عقلانیت باید در مسیر درست گام برداریم و از همه ظرفیت ها برای رشد و تحول در اقتصاد کشوراستفاده موثرداشته باشیم.

وی افزود:عبور از این گردنه پر پیچ و خم که با سنگ اندازیهای فراوانی روبرو بود نتیجه حقانیت ایران و صبر و حمایت مردم شریف ایران اسلامی در حمایت از تیم هسته و دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: زنگ ، جشن ، اقتدار ملی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.