تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی در نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال در برابر پیکان به برتری 5 بر 2 دست یافت.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان که در تعطیلات نیم فصل در تهران تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، امروز در دیداری دوستانه و در زمین حریف به مصاف تیم فوتبال پیکان رفتند و با نتیجه پنج بر دو به برتری رسیدند.

گل‌های پرسپولیس در این بازی توسط؛ مهدی طارمی، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر، محمد رحمتی و علی علیپور به دست آمد. سرخپوشان در این دیدار با دو چهره متفاوت در برابر میزبان حاضر شدند.

پرسپولیس با گل، آقای گل از پیکان پیش افتاد

تیم فوتبال پرسپولیس که با ترکیب تقریبا همیشگی خود برابر پیکان به میدان رفته بود تا دقیقه 10 بازی، با یک گل از حریف خود پیش افتاد.

برانکو ایوانکوویچ برای شروع بازی با پیکان؛ مرتضی قدیمی‌پور، محمد انصاری، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی را به میدان فرستاد.

سرخپوشان در این بازی خیلی زود در دقیقه 10 روی پاس غافلگیرکننده رامین رضائیان و ضربه پایانی مهدی طارمی به گل دست پیدا کردند.

پای عالیشاه هم به گلزنی باز شد

هافبک - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس دومین گل سرخپوشان را در بازی دوستانه با پیکان در دقیقه 25 بازی، به ثمر رساند.

امید عالیشاه که در آخرین بازی سرخپوشان قبل از تعطیلات نیم فصل لیگ موفق به گلزنی شده بود، امروز در مصاف با پیکان، گلزنی خود را ادامه داد.

عالیشاه در یک صحنه با تعقیب توپ تا آخرین لحظات، دروازه‌بان حریف را غافلگیر کرد و با یک ضربه حساب شده، گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

احمدزاده هم به تیر زد و هم کارت قرمز گرفت

هافبک تهاجمی پرسپولیس که در جریان بازی، یک ضربه به تیرک دروازه زد، در اواخر نیمه اول، از زمین بازی اخراج شد.

بعد از گل دوم سرخپوشان بود که فرشاد احمدزاده روی یک ضربه ایستگاهی در آستانه گلزنی قرار گرفت اما توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد.

نیمه اول رو به پایان بود که فرشاد احمدزاده در یک صحنه به قضاوت داور اعتراض کرد و پیامد این اعتراض، دریافت کارت قرمز و اخراج از زمین مسابقه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه دوم با چهره‌ای متفاوت وارد زمین شد و از ترکیب اولیه تنها مرتضی قدیمی‌پور و رامین رضائیان به میدان خواهند رفت. در این نیمه، مایکل اومانا، مهرداد کفشگری، بابک حاتمی، علی علیپور، رضا خالقی‌فر، جری بن‌سون، محمد رحمتی، علیرضا نورمحمدی و حسین‌پور (بازیکن تستی) در ترکیب قرار گرفتند.

رحمتی یک پنالتی گرفت و یک گل زد

سرخپوشان در نیمه دوم بازی هم دو گل وارد دروازه حریف خود کردند.

شروع نیمه دوم بازی در دقیقه 48 با گلزنی تیم پیکان همراه بود. بازیکن این تیم با نفوذ از جناح چپ پرسپولیس، یک گل وارد دروازه سرخپوشان کرد.

شاگردان ایوانکوویچ که با ترکیب متفاوتی در میدان حاضر شده بودند با تدارک حملات مستمر، خیلی سریع جواب این گل را دادند. در یک صحنه با خطایی که روی محمد رحمتی صورت گرفت، پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد. جری بن سون پشت توپ قرار گرفت و ضربه او با واکنش دروازه‌بان جوان پیکان برگشت اما رضا خالقی‌فر با فرصت‌طلبی توپ برگشتی را درون دروازه پیکان جای داد.

دقایقی بعد از این گل بود که محمد رحمتی خود موفق به گلزنی شد و چهارمین گل سرخپوشان را وارد دروازه پیکان کرد.

غافلگیری مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس

در جریان بازی، تیم پیکان حملاتی را روی دروازه میهمان تدارک دید و طی آن با حرکتی از جناح چپ و ارسال روی دروازه، بازیکن پیکان صاحب موقعیت شد و با یک ضربه سر، دروازه مرتضی قدیمی‌پور را باز کرد و بازی با نتیجه چهار بر دو پیگیری شد.

علیپور پنالتی گرفت و پنجمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند

علی علیپور در یک صحنه و یک حمله به سمت دروازه پیکان، توسط بازیکنان حریف متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. علیپور پشت ضربه پنالتی رفت و توپ را به تور دروازه پیکان چسباند و پنجمین گل پرسپولیس را رقم زد.

این دیدار در پایان با نتیجه 5 بر 2 به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا دوشنبه در دیگر دیدار دوستانه خود، در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم پاراگ می‌رود.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار