تروریست‌ها از سلاحِ بستن آب به روی مردم حلب برای فشار آوردن به دولت سوریه استفاده می‌کنند.

المیادین: گروه‌های مسلح آب را به روی ساکنان حلب بسته‌اند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین؛ بحران آب در شهر حلب سوریه در حالی وارد سومین سال خود می شود که تروریست‌ها از سلاحِ بستن آب به روی مردم حلب برای فشار آوردن به دولت سوریه استفاده می کنند و سازمانهای بین المللی در برابر آن سکوت کرده‌اند.

شبکه تلویزیونی المیادین با اعلام این مطلب افزود دولت سوریه نیز برای حل این بحران به حفر چاه متوسل شده است.

خبرنگار المیادین در حلب در گزارشی گفت: زمستان حلب با تابستان آن تفاوتی نمی کند و ساکنان آن بدون استثنا از کودک گرفته تا پیر به دنبال آب هستند. همه ساکنان در سرنوشت بحران آبی که وارد سومین سال خود شده است مشترک هستند.

گروههای مسلح آب را به روی ساکنان شهر حلب بسته اند و بیش از دو میلیون نفر از شهروندان را با چالش تأمین آب گرفتار کرده اند. چاهها تنها راه تأمین آب مورد نیاز شهر حلب است. این چالش دشواری است که به آماده باش ادارات ذیربط نیاز دارد تا این بحران را در سایه تروریسمی که حلب با آن روبروست پشت سر بگذارند.

خبرنگار المیادین گفت گروههای مسلح مسئول اصلی بحران آب در حلب هستند. این بحران ایجاب می کند ادارات این شهر از فرآیند بروکراسی اداری خارج شوند و این بحران را که وارد سومین سال خود شده و سخت ترین بحران در تاریخ این کشور است، حل کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار