سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم از ساماندهی محورهای ورودی شهر قم خبر داد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم، جانقربان اهمیت زیباسازی منظر و سیمای شهری را مورد تأکید قرارداد و گفت: شهرداری قم برنامه‌های متعددی برای تحقق این امر در  شهر در دست اجرا دارد.
 
وی با اشاره به برنامه‌هایی که تاکنون در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری صورت گرفته است اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری قم و حضور سالیانه تعداد زیادی از زوار و مسافران زیباسازی شهری و تقویت جلوه شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم ادامه داد: منظر زیبای شهری با استفاده از المان‌ها و قابلیت‌های متنوع جزو برنامه‌هایی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.
 
وی لزوم بهسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: چهار ورودی تهران، اراک، جعفریه و کاشان در دستور کار ساماندهی و زیباسازی شهرداری قرار دارد.
 
جانقربان تصریح کرد: با بهره‌گیری از توان چهار مشاور در حال طراحی طرح‌های ساماندهی و بهسازی این محورها هستیم تا بتوانیم نقشی در تغییر منظر ورودی‌های شهر ایفا کنیم.
 
وی با بیان اینکه ورودی محور جعفریه در اولویت کار شهرداری قرارگرفته است افزود: بهسازی این محور پارک صدری تا کمربندی امام علی(ع) در برنامه اجرایی قرار گرفته است.
 
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه در این طرح احیا و بهسازی محور و بافت پیرامونی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: پس از این پروژه محورهای تهران، اراک و کاشان در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: ورودی ، احداث ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.