مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 100 واحدهای صنعتی در گچساران و باشت وجود دارد که از این تعداد 47 درصد فعال، 30 در صد نیمه فعال و 20 درصد نیز در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سهراب بنام  با اشاره به نقش مهم واحدهای صنعتی در اشتغال و درآمدزایی اظهار کرد: طرح‌های صنعتی بستری مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی جامعه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واحدهای فعال در شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: تعداد 100 واحدهای صنعتی در گچساران و باشت وجود دارد که از این تعداد 47 درصد فعال، 30 در صد نیمه فعال و 20 درصد نیز در حال ساخت است.

 این مسئول حمایت از طرح‌های صنعتی را راهکاری مناسب برای افزایش تولید، اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته مشکلات واحدهای صنعتی گچساران و باشت در حال پیگیری است و در راستای رفع آنها گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی در واحدهای صنعتی این شهرستان‌ها گفت: در این واحدها هزار نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم فعالیت دارند.

بنام عنوان کرد: طرح توسعه بهنوش را یکی از طرح‌های صنعتی گچساران است که این طرح با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 97 درصد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واحد صنعتی دیگر در گچساران افزود: طرح روغن‌کشی از دیگر طرح‌های صنعتی شهرستان گچساران با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در 10 هکتار در حال ساخت است.

بنام گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر اشتغالزایی و افزایش تولید زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 200 هکتار اراضی صنعتی در شهرستان‌های گچساران و باشت اظهار کرد: 40 هکتار از این اراضی تاکنون واگذار شده است.

وی تعداد واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری در این دو شهرستان را 70 مورد عنوان کرد و گفت: واحدهای صنعتی گچساران و باشت در زمینه‌های فلزی، کانی‌های غیرفلزی، صنایع غذایی، بهداشتی صنایع شیمیایی، صنایع سلولزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: واحد صنعتی ، اراضی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.