برنامه این هفته خوشا شیراز با حضور عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون،سروش صحت بازیگر،کارگردان و نویسنده و سینا حجازی خواننده نسل جوان تقدیم علاقه مندان به این برنامه پربیننده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،عنایت بخشی با  ابراز علاقه خود به شیراز گفت: شیراز شهر شعر وشاعری و شاعران نامدار وماندگار تاریخ ادبیات کشور است.
وی درباره نقش  بازیگر در مجموعه های مختلف افزود : یک بازیگر باید تلاش کند در نقش هایی که ایفا می کند متفاوت باشد؛ بازیگر باید در قالب نقش جای بگیرد نه نقشش در قالب بازیگر! و من حتی هنوز هم  برای بهتر شدن نقش هایم تمرین می کنم.

سروش صحت دیگر بازیگر دعوت شده  به برنامه خوشا شیرازهم خطاب به بینندگان این برنامه پرطرفدار با شوخی  گفت: من چند سال بود که دوست داشتم به شیراز و برنامه خوشاشیراز بیایم ؛ اما دعوتم نمی کردند ،از همه طرفداران  خوشا شیراز می خواهم که پیامک دهند  و درخواست کنند که زود به زود مرا به این برنامه دعوت کنند چرا که من شیراز را خیلی دوست دارم.

شیراز همه چیزش زیباست؛هوایش بی نظیر است،نرگس اش، خاتم اش و مسقطی اش همه عالی اند.

سینا حجازی خواننده نسل جوان هم با تعریف و تمجید از حال وهوای خوب شیراز ومردمانش درباره علاقه اش به موسیقی گفت: من خودم مثل ریتم موسیقی هایم شاد هستم؛بیشتر هم مضامین اجتماعی را انتخاب می کنم و در کارم دنبال آدم هایی هستم که با هم همفکر و هم عقیده باشیم.

برنامه خوشا شیراز با محتوای فرهنگی جمعه ها از ساعت 9 تا  11 و نیم  از سیمای مرکز فارس پخش می شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: سینما ، خوشا ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.