با وجود هوای آلوده تهران همایش دوچرخه سواری به مناسبت هوای پاک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که هوای شهر تهران هر روز آلوده‌تر می‌شود و فدراسیون دوچرخه سواری قرار است به مناسبت روز هوای پاک همایش دوچرخه سواری در تهران برگزار کند.

امید سراجی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان تهران در این باره گفت: به مناسبت روز هوای پاک 30 دی همایش دوچرخه سواری در استادیوم تختی برگزار می‌شود که وزیر ورزش و جوانان (گودرزی) و معاون رئیس جمهور (اتکا) و مشاور وزیر ورزش (گرشاسبی) در این همایش حضور خواهند داشت و حضور در این برنامه برای عموم شهروندان آزاد است که در پایان جایزه‌ای به علاقمندان داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه با همکاری وزارت ورزش و سازمان محیط زیست و شهرداری تهران از ساعت 9 برگزار می‌شود.

سراجی خاطر نشان کرد: پیش بینی کرده‌ایم 300 نفر در این همایش شرکت کنند.

برگزاری دوره ارتقای مربیگری کورسی

رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران خاطر نشان کرد: دوره ارتقای مربیان کورسی از سطح درجه سه به درجه 2 برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 30 دی میزبان 25 مربی در دوره ارتقای سطح مربیگری از درجه سه به درجه دو خواهیم بود و از سراسر کشور در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همچنین در یک حرکت نمادین برای اینکه مردم توجه شوند که در روزهای عادی در مناطق شلوغ شهر می‌توانند از دوچرخه استفاده کنند درروز هوای پاک 150 رکابزن به صورت سازماندهی شده، از بلوار کشاورز به سمت میدان ولیعصر تا تقاطع خیابان کارگر رکاب می‌زنند.

سراجی در ادامه تاکید کرد: این همایش با همکاری شهرداری منطقه 6 تهران برگزار خواهد شد و گروه‌هایی که در این همایش هم رکاب می‌شوند تجربه این فعالیت را دارند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار