کوهپایه زاده: قاضی، مهلت یک ماهه بابک زنجانی را تمدید کرد

وکیل مدافع متهم نفتی گفت: قاضی صلواتی با تمدید مهلت یک ماهه برای پرداخت بدهی شرکت نفت موافقت کرد.

کوهپایه زاده: تمدید مهلت یک ماهه قاضی به بابک زنجانیرسول کوهپایه زاده وکیل مدافع متهم نفتی در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛در خصوص مراحل رسیدگی به پرونده موکلش اظهار داشت: قاضی صلواتی با تمدید مهلت به منظور پرداخت بدهی موافقت کرد و علت تمدید مهلت این بود که دادگاه در جریان قرار گرفت که موکلم در طی یک ماه گذشته اقدامات جدی برای پرداخت بدهی انجام داده است .

وی افزود:در آخرین جلسه دادگاه که با حضور کارشناسان بانک مرکزی و وکلای شرکت برگزار شد مقرر شد که بانک مرکزی هر چه سریع تر یک شماره حساب بانکی در این خصوص اعلام کند و چون خود کارشناسان بانک مرکزی معتقد هستند این موضوع زمان بر است دادگاه با تمدید مهلت یک ماه موافقت کرد.

وکیل مدافع متهم نفتی گفت: برداشته شدن تحریم ها به پرداخت بدهی خیلی کمک کرد و کما اینکه زنجانی طی نامه ای به وکلای خارج از کشور خود صراحتا نوشته است که هر چه سریع تر نسبت به احیای موسسات مالی و بانک ها اقدام کنند زیرا در این زمان برخی از لایسنس ها باطل شده است.

کوهپایه زاده بیان کرد: فقط امیدواریم که بانک مرکزی وظیفه ای را که دادگاه بر عهده اش قرار داده هر چه سریع تر انجام دهد و خوش بین هسیتم که با پرداخت بدهی و تبدیل قرارهای مناسب موکلم آزاد شود.

وی در خصوص صحبت های اخیر دادستان تهران مبنی بر حضور در جلسه بعدی دادگاه در رابطه با واگذاری غیر قانونی بیمارستان پارسیان گفت: ما حضور داستان را در دادگاه به فال نیک می گیریم و از آن استقبال می کنیم و ایشان هم طبق وظیفه قانونی خود در دادگاه حاضر می شوند و مطالب را عنوان می کنند اما اصل پرونده موکلم به اتهامات مندرج در کیفر خواست در رابطه با شرکت نفت باز می گردد و در پرونده بیمارستان پارسیان خود زنجانی به نوعی مالباخته محسوب می شود.

گفتنی است؛ بعد 24 جلسه برگزاری دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به اختلاس نفتی کوهپایه زاده وکیل مدافع زنجانی در تاریخ 29 آذر ماه به منظور پرداخت بدهی موکلش از دادگاه تقاضای استمهال کرد که قاضی صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب به زنجانی یک ماه فرصت داد تا بدهی اش را به شرکت نفت پرداخت کند اما وکیل زنجانی معتقد است تا زمانی که موکلش در تحریم است قادر به پرداخت بدهی شرکت نفت نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار