کرمان؛

بررسی مشکلات تولیدکنندگان در کرمان

جلسه کارگروه بررسی و رفع موانع تولید استان کرمان به ریاست استاندار کرمان برگزار و مشکلات تولیدکنندگان حوزه های مختلف در شهرستان های بافت، بم و سیرجان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، رئیس جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در حاشیه این نشست گفت: در حال حاضر 280 هزار بهره بردار بخش کشاورزی و دامداری در استان کرمان وجود دارد.

عباس سعیدی افزود:700 مورد صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز در استان کرمان وجود دارد که در برخی موارد با مشکلاتی روبرو هستند که در جلسه رفع موانع تولید با حضور استاندار، بانکها و بخش های وابسته برای حل مشکلات این واحدها اقدام می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمان نیز گفت: با توجه به اینکه کارگروه رفع موانع تولید در استان کرمان در همه حوزه های اقتصادی با ریاست استاندار برگزار می شود، مصوبات این کارگروه به دلیل اهمیت آن ضمانت اجرایی دارد.

رضا سنجری ادامه داد: همه تولید کنندکان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند و مشکلات واحدهای تولیدی خود را مطرح کنند تا پس از بررسی های لازم برای رفع آنها اقدام شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بررسی ، مشکلات ، تولید ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.