فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در 9ماهه گذشته ميزان تلفات جاده ای در استان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد كاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی در جلسه تحول راهور اعلام کرد: کاهش تصادفات باید در دستور کار پلیس راهور و پلیس راه بوده و نیاز است راهکارهای مهم احصاء و پیگیری شود.

وی با تاكید بر پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده ای افزود: عواملی كه موجب بروز حوادث خطر ساز در جاده ها می شود را به مردم یادآوری كرده و با جرایم حادثه ساز برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به كاهش تلفات جاده ای گفت: استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در اجرای طرح های پلیس راه در برنامه انتظامی استان قرار دارد.

سردار صالحی با تاكید بر آموزش وفرهنگ سازی اعمال و رفتار ترافیكی به خصوص در روستاهای حاشیه محور های مواصلاتی خاطر نشان ساخت: همواره پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش نموده است كه از اعمال قانون به عنوان آخرین راهكار استفاده كند.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان ادامه داد: مهمترین مساله در زمینه تامین امنیت این است كه مردم نیز به صورت گسترده در تامین امنیت تلاش و با خدمت گزاران خود همكاری داشته باشند.

وی از سخت كوشی و تلاش كاركنان در زمینه ها مختلف به وی‍ژه خدمات رسانی به مسافران و در راه ماندگان تقدیر و تشكر كرد و بیان داشت: همكاری و تعامل همه اقشار مختلف در جامعه می تواند در اجرای هر چه بهتر ماموریت های محوله پلیس را یاری كنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان استفاده از ظرفیت سایر دستگاه را در پیشگیری از بروز تصادفات و ترافیك درون شهری مهم دانست و بیان داشت: استفاده از ظرفیت شهرداری ها در حل معضل ترافیكی خصو صا در شهر زنجان در روان سازی ترافیك شهری موثر است.

سردار صالحی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان در بحث جلب رضایت شهروندان در برخورد با مردم توجه ویژه ای به استاندارد سازی و تعالی رفتار كاركنان خود داشته است.

وی در پایان از كاهش تلفات جاده ای در سطح استان در درون و برون شهر خبر داد و گفت : در 9 ماهه گذشته میزان تلفات جاده ای در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد كاهش داشته است.


انتهای پیام/ب

برچسب ها: کاهش ، تلفات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.